12 ago 2012

Indonesia i Filipines, nous destins per a la maquinària agrícola espanyola

Els fabricants i exportadors de maquinària agropecuària espanyola busquen nous mercats per als seus productes i Filipines i Indonesia es perfilen com dos dels potencials destinataris d'aquest material procedent d'Espanya, on es va realitzar una missió comercial durant els últims dies de juliol, amb parades a Manila i Jakarta.
Es tracta, doncs, de dos mercats amb gran atractiu per a les exportacions espanyoles. En el cas d'Indonesia, per exemple, el sector agrari ocupa gairebé al 43% de la població. El govern del país es centra actualment en millorar la seguretat alimentaria, per la qual cosa, es preveu que la compra de maquinaria a països com Espanya seguirà creixent. De fet, les exportacions espanyoles són ja importants a Indonesia, on Espanya ha estat el tercer exportador europeu de maquinària de munyir durant el període 2009-2012 i el quart pel que fa a la maquinària d'alimentació animal.
Pel que fa a Filipines (país que es considera un mercat prioritari), les exportacions espanyoles de maquinària agrícola van suposar 10,5 milions d'euros l'any 2010 i 10,8 l'any 2011. De fet, Espanya va ser durant els últims quatre anys el segon país d'Europa en volum d'exportacions a Filipines en aquest sector.


Los fabricantes y exportadores de maquinaria agropecuaria española buscan nuevos mercados para sus productos y Filipinas e Indonesia se perfilan como dos potenciales destinatarios de este material procedente de España, donde se realizó una misión comercial durante los últimos días de julio con paradas en Manila y Jakarta.
Se trata, pues, de dos mercados con gran atractivo para las exportaciones españolas. En el caso de Indonesia, por ejemplo, el sector agrario ocupa casi el 43% de la población. El gobierno del país se centra actualmente en mejorar la seguridad alimentaria, por lo cual se prevé que la compra de maquinaria a países como España seguirá creciendo. De hecho, las exportaciones españolas son ya importantes en Indonesia, donde España ha sido el tercer exportador europeo de maquinaria de ordeño durante el periodo 2009-2012 y el cuarto en lo que respecta a maquinaria de alimentación animal.
En lo referente a Filipinas (país que se considera un mercado prioritario), las exportaciones españolas de maquinaria agrícola supusieron 10,5 millones de euros en el año 2010 y 10,8 en el 2011. De hecho, España fue durante los últimos cuatro años el segundo país de Europa en volumen de exportaciones a Filipinas en este sector

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...