26 sept 2012

El conseller Pelegrí inaugura demà la Fira de Sant Miquel de Lleida

El conseller d'Agricultura, Josep Maria Pelegrí, serà l'encarregat demà dijous d'inaugurar la 58 edició de la Fira de Sant Miquel de Lleida i la 27ena del saló Eurofruit, que es celebraran al recinte firal de la capital del Segrià fins el proper 30 de setembre. Finalment, tot i les queixes pels preus i el presumpte boicot d'algunes empreses de maquinària, el saló comptarà amb 350 expositors, segons publica La Vanguardia.
Dins del marc de la Fira, es celebrarà també el saló PRODUQTE, que enguany arriba a la seva tercera edició. Es tracta d'un certamen que vol ser un canal de venda per a ajudar a consolidar les xarxes de proximitat amb el reforçament de les relacions entre el productor i el consumidor final.
També demà, en el marc de la Fira, la Comissió Permament d'Unió de Pagesos farà una valoració global sobre la situació actual del sector agrari català.

El conseller de Agricultura, Josep Maria Pelegrí, será el encargado mañana jueves de inaugurar la 58 edición de la Fira de Sant Miquel de Lleida y la 27 edición del salón Eurofruit, que se celebrarán en el recinto ferial de la capital del Segrià hasta el próximo 30 de setiembre. Finalmente, a pesar de las quejas por los precios i el presunto boicot de algunas empresas de maquinaria, el salón contará con 350 expositores, según publica La Vanguardia.
En el marco de la feria, se celebrará también el salón PRODUQTE, que este año llega a su tercera edición. Se trata de un certamen que quiere ser un canal de venta para ayudar a consolidar las redes de proximidad con el refuerzo de las relaciones entre el productor y el consumidor final.
También mañana, en el marco de la feria, la comisión permamente de Unió de Pagesos hará una valoración global sobre la situación actual del sector agrario catalán.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...