17 sept 2012

El preu del poc es sitúa en xifres rècord

La cotització del porc ha assolit en les últimes setmanes xifres històriques, una situació motivada per la manca d'oferta per la demanda existent, l'entrada de Rússia  a la OMC i el retorn de la demanda de la Xina sobre el porc europeu, entre d'altres . La setmana passada Mercolleida va mantenir els preus, tant del porc d'engreix com del garrí, que es situen en xifres rècord: 1,490 euros/quilo el porc viu i 33 euros/unitat, els garrins. Es tracta, no obstant, d'un augment generalitzat a tota la Unió Europea. El sector boví es caracteritza per la major demanda de femelles davant la de mascles, amb un augment general dels preus d’aquestes en 0,06€/kg-canal, les cotitzacions dels mascles es mantenen sense canvis. 
L'oví presenta un mercat equilibrat amb estabilitat en els preus. En l’aviram, lleuger augment pel pollastre groc i els ous (categoria L). El conill després de quasi dos mesos a 1,80€/kg-viu augmenta el preu lleugerament.

La cotización del cerdo ha alcanzado en las últimas semanas cifras históricas, una situación motivada por la falta de oferta por la demanda existente, la entrada de Rusia a la OMC y el retorno de la demanda de China sobre el cerdo europeo, entre otros. La semana pasada Mercolleida mantuvo los precios, tanto del cerdo de engorde como del lechón, que se sitúan en cifras récord: 1.490 euros/kilo el cerdo vivo y 33 euros/unidad, el lechón. Se trata, no obstante, de un aumento generalizado en toda la Unión Europea.
El sector bovino se caracteriza por la mayor demanda de hembras ante la de machos, con un aumento general de los precios de estas en 0,06 euros/kg-canal, las cotizaciones de machos se mantienen sin grandes cambios.
El ovino presenta un mercado equilibrado con estabilidad en los precios. En las aves, un ligero aumento del pollo amarillo y los huevos (categoría L). El conjeo después de casi dos meses sin cambios a 1,809 euros /kg-vivo aumenta ligeramente el precio.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...