14 sept 2012

El sector lacti es mobilitza

                                                                                                                                                                                                 Foto: Coag
Un miler de ramaders del sector lacti d'Andalusia es van manifestar el passat dimecres davant de la delegació del govern a Còrdova per protestar i perquè l'administració i els ciutadans prenguin consciència de la difícil situació que travessa el sector, que en l'actualitat i segons els propis ramaders, produeix per perdre diners.
Segons van explicar, el fort augment de les matèries primes (la colza ha pujat un 70% i el preu de l'alfals s'ha duplicat) i del gasoil els ofega, ja que el preu del seu producte es manté invariable tot i que cada vegada els costa més diners produir-lo. En aquest sentit, van denunciar que els hi paguen la llet al voltant de 0,32 euros per litre, mentre que produir-la els costa 0,36.
Aquesta és una de les manifestacions que el sector vol fer a tot Espanya per protestar per la seva delicada situació i demanar solucions.

Un millar de ganaderos del sector lácteo de Andalucía se manifestó el pasado miércoles ante la delegación del Gobierno en Córdoba para protestar y para que la administración y los ciudadanos tomen conciencia de la difícil situación que atraviesa el sector, que en la actualidad y según los propios ganaderos, produce para perder dinero.
Según explicaron, el fuerte aumento de las materias primas (la colza ha subido un 70% y la alfalfa ha duplicado su precio) y del gasóleo los asfixia, ya que el precio de su producto se mantiene invariable, a pesar de que cada vez les cuesta más dinero producirlo. En este sentido, denunciaron que les pagan la leche alrededor de 0,32 euros por litro, mientras que producirlo les cuesta 0,36.
Esta es una de las manifestaciones que el sector quiere realizar en toda España para protestar por su delicada situación y exigir soluciones.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...