4 oct 2012

La poca disponibilitat del porc d'engreix porta a una estabilitat de les cotitzacions

El sector porcí manté unes bones xifres de preus després de varies setmanes (el porc es segueix pagant a 1,490 euros a Mercolleida).Segons dades dels Departament d'Agricultura, aquesta estabilitat vindria motivada per la manca d'oferta. Així doncs, la poca disponibilitat de porc d’engreix porta a una estabilitat general de les cotitzacions; en un mes d’octubre on el comportament normal seria baixista. Continuen també els pesos ascendents, acumulant un augment de 1,5kg, encara per sota del pes habitual. El garrí també ha registrat un augment de preu  (20kg) assolint el valor de 35,50 €/unitat, un 31,5% per sobre del preu de la mateixa setmana de l’any anterior.

El sector porcino mantiene unas buenas cifras de precios después de varias semanas (el cerdo se sigue pagando a 1,490 euros en Mercolleida). Según datos del Departament d'Agricultura, esta estabilidad vendría motivada por la falta de oferta. 
Así pues, la poca disponibilidad del cerdo de engorde lleva a una estabilidad general de las cotizaciones en un mes de octubre en el que el comportamiento normal sería bajista.
Continuan también los pesos ascendentes, acumulando un augmento de 1,5 kg, todavía por debajo del peso habitual. El lechón también ha registrado un aumento de precio (20kg) alcanzando el valor de 35,50 euros /unidad, un 31,5% por encima del precio de la misma semana del año anterior. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...